.

Lordag 24 mars 19:50

Hej.

Nu ar vi i Melbourne. Melbourne ar fint! Jag gillar staden. MEN det ar sa sjukt kallt och blaser. Kanns som en kall vardag i Lund. Nar vi kom hit sa var det 11 grader och regn. Darfor drar vi till Sydney i borjan pa nasta vecka. Det blir nog bra det. Nu har dorms-livet borjat och jag hade svart for det i borjan. Forsta dagen sa brot jag ihop, madde psykiskt daligt. Men nu kanns det battre. Allt ar en vanesak antar jag. Det har varit kul nar vi i vart rum har blivit som en familj och haft smafester i rummet men det kan bli lite for mycket for mig. T.ex. idag nar jag vaknade sa lag det en random snubbe pa min ryggsack. Det ar lite for galet for att jag ska kanna mig bekvam. Juste vi fick jobb har ocksa. Det var lite roligt, men vi tackade nej. Shoppingen har ar grym ocksa. Herre min gud. Jag har sagt till mig sjalv att jag inte far kopa saker till mig sjalv sa jag kopte en sak till Joanna istallet. Bra dar.







Kommentarer
Postat av: Joanna Rebecca

Haha du är bäst! Väldigt fina bilder! Massa kärlek till dig!

2012-03-24 @ 13:42:13
URL: http://joannarebecca.blogg.se/
Postat av: Joanna Rebecca

Haha du är bäst! Vad rolig du är!

Jättefina bilder!

Massa kärlek till dig min vän!

2012-03-24 @ 13:44:28
URL: http://joannarebecca.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad var det för jobb ni fick?

2012-03-24 @ 14:57:14
Postat av: ann och thomas

Ju längre man ligger i vattnet desto blötare blir man.itat:Nalle Puh



Fina bilder! Jag är oxå nyfiken på jobbet ni tackade nej till!!

Sydney är en kul stad! Speciellt The Rocks!

Kram

2012-03-25 @ 12:26:32
Postat av: Agnes

Vi fick ett jobb dar man skulle aka runt och stada hus kan man saga. Men det kanns bra att aka till Sydney och soka jobb dar istallet.



Kram pa er!

2012-03-26 @ 04:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0