Man måste dö några gånger innan man kan leva.

 
Ibland vill jag bara stanna tiden. När man har den där känslan av tillfredställelse. Men ofta, för ofta, vill jag spola fram tiden till något annat. Men jag ska bli bättre på att leva i nuet och se det bra i det jag har. Det är viktigt. Och jag ska ge min energi till folk som ger detsamma till mig. Förut när jag ville vara någonting, typ när jag skulle göra en redovisning i skolan så tänkte jag alltid att jag tog på mig en dräkt som sa att nu är jag självsäker, trygg och kommer prestera bra. Sen var jag jättenervös ändå men det kunde jag inte vara när jag hade dräkten på mig. Sen behövde jag aldrig ta på mig dräkten igen för den behövdes inte längre. Så nu ska jag ta på mig en dräkt som visar allt jag vill vara. Så är det bara så. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0